Nagrade

Drive.Go mobilna aplikacija NIS-a – inovacija godine!

17.12.2021

Drive.Go mobilna aplikacija kompanije NIS dobitnik je ovogodišnje nagrade „Innovation Award“ u okviru manifestacije Hot Spot eCommerce Awards 2021 koju organizuje eCommerce Asocijacija Srbije. Nagrada „Innovation Award“ namenjena je kompaniji koja je uspešno integrisala nove tehnologije u svoju e-commerce platformu i tako višestruko poboljšala korisničko iskustvo i zadovoljstvo klijenata.

Drive.Go mobilna aplikacija omogućava potrošačima plaćanje goriva putem mobilnog telefona, bez potrebe odlaska na kasu, a ovu inovativnu uslugu NIS je prvi uveo na domaće tržušte sredinom prošle godine na NIS Petrol i GAZPROM benzinskim stanicama širom Srbije. Pored toga što štedi vreme, Drive.Go mobilna aplikacija omogućava bezbednu i jednostavnu kupovinu goriva, a dodatno pomaže i očuvanju zdravlja kako zaposlenih tako i potrošača na maloprodajnim objektima NIS-a što je od posebnog značaja u svetlu još uvek aktuelne pandemije korona virusa. Do sada je putem Drive.Go mobilne aplikacije prodato više od 6 miliona litara goriva, dok više od 80 hiljada potrošača koristi ovu inovativnu uslugu kompanije NIS.

U ime kompanije NIS nagradu je primila Bojana Radojević, direktor Departmana za maloprodaju NIS-a, na svečanoj ceremoniji koja je organizovana ovim povodom:

„Unapređenje iskustva potrošača jedan je od osnovnih ciljeva procesa digitalizacije u NIS-u i ponosni smo na činjenicu da je upravo mobilna aplikacija Drive.Go prepoznata od strane ekspertskog žirija ali i samih potrošača kao neposrednih korisnika usluga kao inovacija koja osvaja tržište i pozitivno utiče na zadovoljstvo kupaca, što je i naš ključni cilj. Ova nagrada je još jedan dokaz poverenja koje potrošači imaju u kvalitet usluga koje NIS uvodi na tržište, a kompanija će nastaviti da ulaže u dalji razvoj inovativnih rešenja i primeni novih tehnologija prateći savremene trendove i osluškujući potrebe svojih potrošača“, izjavila je Bojana Radojević.

PRESS SLUŽBA

Milentija Popovića 1
11070 Beograd