//= bu('dist/style.css') ?>
Петар Ђурић, директор Сектора за управљање брендовима Ово признање, које се традиционално додељује већ пету годину заредом у организацији часописа TOP SERBIAN BRANDS и портала bestofserbia.rs, од посебне је вредности, јер је искључиво резултат поверења и гласова грађана Републике Србије. TOP SERBIAN BRANDS је награда која се традиционално додељује од 2015. године у 50 главних категорија, на основу независне и објективне анкете спроведене на релевантном узорку од 2.388 пунолетних грађана Србије у 16 највећих градова наше земље. Признање НИС-у као најбољој компанији и корпоративном бренду у 2018. години у категорији „енергетика“ је и својеврсни подстрек за компанију да настави предано да ради на унапређењу својих производа и услуга, како би изашла у сусрет потребама потрошача и успешно одговорила на све тржишне изазове. На манифестацији доделе награда, одржаној вечерас у београдском хотелу „Зира“, признање је у име компаније НИС преузео Петар Ђурић, директор Сектора за управљање брендовима. Главни услови за учешће на такмичењу су познатост бренда, врхунски квалитет, задовољство потрошача и пословни резултати, а компаније учеснике у анкети у којој се грађани изјашњавају бира стручна комисија састављена од најеминентнијих новинара из струке и економских стручњака. Поред НИС-а награде су у различитим категоријама уручене и представницима других компанија и брендова које су грађани препознали као најбоље у 2018. години.