Архива вести

НИС окупио стручњаке из области уља и мазива

December 12, 2000

Овом приликом размотрена су и питања пословања бизниса мазива НИС-а, указано је на главне изазове са којима се сусреће тржиште уља и мазива, а представљени су и модели иновативног маркетинга у овом сегменту пословања. НИС већ пету годину за редом организује овакву манифестацију са циљем унапређења, развоја и размене стручних искуства. Скуп је окупио бројне регионалне дистрибутере и партнере Свечани скуп отворио је директор Дирекције уља и мазива Дмитриј Вуколов који је том приликом нагласио: „Бизнис мазива је једна од кључних области non fuel бизниса компаније и важна алатка за повећање познатости бренда и лојалности потрошача. Наша компанија константно развија и примењује иновације у бизнису, што је допринело да постанемо један од лидера у региону. За нас је такође важна сарадња коју имамо са дистрибутерима како у Србији, тако и у региону и верујем да ћемо заједничким снагама успети да остваримо постављене циљеве и остваримо визију, а то је јачање лидерске позиције у Србији, као и освајање регионалног тржишта у бизнису уља и мазива“. Додатне информације: NISOTEC производи заузимају 22% тржишта у Србији и 5.3% тржишта Балканског региона. Осим у Србији, NISOTEC уља и мазива доступна су и у девет земаља у региону: Словенија, Хрватска, Босна и Херцеговина, Црна Гора, Македонија, Румунија, Бугарска, Грчка и Албанија. У Србији, Босни и Херцеговини, Бугарској и Румунији, NISOTEC мазива пласирају се у оквиру сопствене малопродајне мреже као и кроз сарадњу са директним купцима, док се у осталим земљама продају преко дистрибутера. NISOTEC уља имају најбољи однос цене и квалитета, обезбеђују заштиту и поуздан рад мотора и уштеду горива.