Архива вести

Сбербанка и Теленор нови партнери НИС-а и Идее у програму Супер картица

December 12, 2000

Компаније НИС и ИДЕА, партнери у заједничком програму лојалности под називом „Супер Картица“ данас су потписале протокол о сарадњи са новим партнерима, Сбербанком и Теленором.

Валериј Овсјаников, Кирил Кравченко, Иван Тодорић, Уве Фредхајм   Протокол су потписали Кирил Кравченко, генерални директор НИС-а, Иван Тодорић, председник Надзорног одбора Агрокора, Валериј Овсјаников, председник Извршног одбора Сбербанке и Уве Фредхајм, генерални директор Теленора у Србији. Захваљујући сарадњи четири компаније, потрошачи у Србији, а ускоро и у региону ће моћи да уживају у бројним погодностима које нуди јединствени програм награђивања „Супер Картица“. Сбербанка као највећа руска банка са преко 100 милиона клијената и преко 18 хиљада експозитура увек жели да буде близу својих клијената и своје услуге креира на флексибилан начин према актуелним потребама клијената како би они били сервисирани брзо, ефикасно и са широком лепезом занимљивих производа који одговарају актуелним потребама клијената. У оквиру овог програма понудиће специјалне производе и услуге за све кориснике Супер Картице. Улазак Теленора у програм, као мобилног оператора са великом корисничком базом значи да су сада програмом покривене све основне области потрошачких потреба. Чак милион Супер Картица након само пет месеци од лансирања је доказ да су и купци прихватили овај програм. У овом тренутку је више од 500 малопродајних објеката и више од 200 насељених места покривено програмом и до сада је остварено више од десет милиона куповина провлачењем „Супер Картице“. Зачетници програма Супер картица: НИС и ИДЕА   Као што су обећале две компаније, НИС и ИДЕА у мају кад је програм лансиран, укључивањем нових партнера се повећавају погодности за потрошаче приликом сваке куповине. Највећу предност овог програма представља једноставно сакупљање бодова и могућност додатних уштеда. „Супер Картица“ је први програм лојалности ове врсте и величине. Захваљујући централизованом систему, свим компанијама је омогућено да боље упознају навике и понашање својих потрошача како би могле да креирају понуде у складу са индивидуалним потребама корисника, награђујући њихову верност.