//= bu('dist/style.css') ?>
Горива која производи наша Компанија у потпуности су усклађена са европским стандардима. Контрола квалитета свих производа се врши у лабораторијама Научно технолошког центра. Лабораторије су акредитоване и налазе се на локацијама Панчево, Сурчин и Ниш.
Контрола квалитета се врши у свим кључним тачкама у ланцу испоруке, од контроле сировина на нафтном пољу до крајњег потрошача на локацији бензинских станица.
Контрола се одвија у 5 тачака:
1. Контрола квалитета у Рафинерији, (контрола сирове нафте, процесних токова, полупроизвода и финалних производа и сертификација производа у отпремним резервоарима).
2. У превозним средствима (бродови, железница), на отпреми из Рафинерије (и са складишта).
3. На пријему нафтних деривата у резервоаре складишта, где се спроводе додатне провере, и из превозног средства и из пријемног резервоара, како бисмо потврдили све карактеристике нафтних деривата.
4. Пре него што гориво стигне на бензинску станицу или купцима, врши се и повремена контрола квалитета у аутоцистернама како бисмо проверили да ли је све у складу са прописаним стандардима.
5. На крају, на свакој бензинској станици обављамо финалну проверу – аналитичку контролу свакодневно (помоћу ИТ алата) и лабораторијску контролу према Плану контрола, како бисмо били сигурни да ће до наших купаца доћи гориво врхунског квалитета.
Кроз овај сложени процес осигуравамо највиши стандард сваког деривата који испоручујемо до сваког купца – у велепродаји и на нашој малопродајној мрежи.
Контрола млазног горива ЈЕТ А1 се врши по посебном протоколу, испитивањем свих карактеристика по стандарду за квалитет млазног горива Defence стандард 91-091.
Контрола квалитета битумена (путног и полимер модификованог) се одвија по усаглашеном протоколу а према Спецификацији за Евро битумен за путеве која је израђена у складу са стандардом SRPS EN 12591, и према Спецификацији за Полимер модификовани битумен која је израђена у складу са стандардом EN 14023.
Подизање задовољства купаца на највиши могући ниво представља један од приоритета НИС-а. Како би се анализирало и пратило задовољство потрошача, у Компанији се спроводе различите врсте истраживања задовољства потрошача.